Generalforsamling og studietur for Betongelemenforeningen

Årets generalforsamling  i Betongelementforeningen var lagt til Overhalla og Namsos. Over 60 medlemmer tok turen og Overhalla Betongbygg fikk vist hva Namdalen har å by på.

Betongelementforeningen er en selvstendig bransjeforening for norske produsenter av betongelementer til bygg og anlegg. Foreningen har røtter tilbake til 1928 og har i dag 67 hovedmedlemmer med til sammen 49 fabrikker, 39 assosierte partnere og 19 montasjeentreprenører. Hovedmedlemmene omsatte for  4,5 milliarder NOK i 2013, med 3000 sysselsatte. Foreningen har medlemsbedrifter i alle landets fylker, der de bidrar betydelig til verdiskaping, sysselsetting og engasjement i lokalsamfunnene.

Hvert år arrangeres det kombinert generalforsamling og studietur for medlemmene i BNL. Årets gjennomføring ble lagt til Namdalen og Overhalla Betongbygg. I to hele dager fikk bedriftene være med på flere ulike aktiviteter som havfiske og liveinnspilling i studio. Den høytidelige middagen etter generalforsamlingen ble ledet av Bjarne Brøndbo, som tok gjestene med på en musikalsk reise gjennom trøndelag. Høydepunktet for Overhalla Betongbygg var likevel studieturen som ga medlemmene en omvisning i våre produksjonslokaler, hos bedriftene i Overhalla Gruppen samt befaring på ulike bygg som vi har levert.

Vi takker for at så mange ønsket å ta turen.